Är du vår nya kollega inom kundtjänst?

Vi söker dig som är en serviceinriktad, positiv och omhändertagande person med bra social kompetens och som alltid vill sätta kunden i fokus.

Specter affärssystem önskar fler kollegor!

Är du redo för en ny utmaning att tillsammans bygga vidare på framtidens affärssystem med oss?

 

Typ av tjänst:
Kundtjänst, helpdesktekniker, supporttekniker

Sista ansökningsdag:
Löpande urval

Kontaktperson:
Nina Langemyhr – Teamledare
Tel: 0304 – 64 94 32
Mail för ansökan

Start:
Snarast enligt överenskommelse

Ort:
Skärhamn, Tjörn

Arbetsgivare:
Specter AB

Omfattning:
Heltid­­­

Om jobbet

Vårt egenutvecklade affärssystem Specter Business Management (SBM) är navet där våra kunder sköter alla sina affärsflöden. SBM hanterar bland annat order/faktura/lager/inköp, fysisk butikskassa med integrerad kortterminal samt integration till Sveriges största e-handelsplattformar, fraktsystem, betalningsleverantörer m.m. Allt i samma system.

Om tjänsten

I rollen som supportmedarbetare på Specter tillhör du ett kundteam som består av säljare, projektledare och supportmedarbetare. Du utgår från kontoret i Skärhamn och arbetar med firstline support. Du kan förvänta dig en stor variation av frågeställningar då systemet, SBM, täcker in de flesta delar av företagets verksamhet. Du som söker tjänsten skall ha god teknisk kunskap och ha lätt för dig att förstå arbetsflöden. Arbetet kommer i huvudsak ske genom vårt ärendehanteringsprogram med tillhörande chatt samt telefon
I tjänsten ingår även beredskap för vår butikskassa då vi tillhandahåller användarstöd åt våra kunder under begränsade tider på kvällar och helger. Uppskattningsvis har man beredskap var fjärde vecka.

Vem är du?

Du är en serviceinriktad, positiv person som gillar högt tempo och enkelt kan samarbeta med andra. Du har ett stort tekniskt intresse och har en analytisk förmåga att hitta lösningar på problem samt att förmedla dessa på ett pedagogiskt sätt. Som person är du snabblärd och inte rädd för att ta egna initiativ till lärande.

Din bakgrund:

  • Erfarenhet av affärssystem och förståelse för dess arbetsflöden är meriterande
  • Förståelse för integrationer
  • Erfarenhet från retail är meriterande
  • Erfarenhet av Zendesk ärendehanteringssystem är meriterande
  • Kunskaper inom bokföring är ett stort plus

 

Specter kännetecknas av ett högt tempo, korta beslutsvägar och ständigt nya utmaningar. Vi är nyfikna och testar regelbundet nya metoder, verktyg och arbetssätt för att effektivisera och höja kvaliteten på vårt arbete. Vi sitter i ett fräscht och luftigt kontor i Skärhamn på Tjörn, med utsikt över både hamnen och havet. Vi har även ett utvecklingskontor i Göteborg.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder attraktiva anställningsvillkor, personlig utbildningsbudget, personlig rådgivare inom försäkring och pension, förmånligt friskvårdsbidrag.

Sök nu!

Känner du att denna beskrivning passar på dig, så vänta inte med din ansökan. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen och ser fram emot att få höra från dig.

Skicka ett personligt brev samt ditt CV till jobba@specter.se.

Kontakt från rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt, vi har gjort vårt val av media.