Är du vår nya kollega inom kundtjänst?

Specters sälj- och marknadsavdelning önskar fler kollegor!

Vill du också bli en del av vårt glada gäng?

 

Typ av tjänst:
Kundtjänstmedarbetare

Sista ansökningsdag:
11 mars 2020

Kontaktperson:
Nina Langemyhr – Teamledare
Tel: 0304-649432
Mail för ansökan

Start:
Snarast enligt överenskommelse

Ort:
Södra Hamnen 27
Skärhamn, Tjörn

Arbetsgivare:
Specter AB

Omfattning:
Heltid­­­

Vad gör vi?

Vårt egenutvecklade affärssystem Specter Business Management (SBM) är navet där våra kunder sköter alla sina affärsflöden. SBM hanterar bland annat order/faktura/lager/inköp, fysisk butikskassa med integrerad kortterminal samt integration till Sveriges största e-handelsplattformar, fraktsystem, betalningsleverantörer m.m. allt i samma system.

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare på Specters kontor i Skärhamn kommer du att arbeta tillsammans med kunniga och drivna kollegor som ger kundstöd och support på vårt egenutvecklade webbaserade affärssystem Specter Business Management. Arbetet kommer i huvudsak ske i vårt ärendehanteringssystem samt via telefon och fjärrstyrning. Eftersom det är ett affärssystem som täcker in de flesta delar av ett företags verksamhet innefattar det väldigt stor variation av frågeställningar, alltifrån enklare systemfrågor till mer djupdykande integrationsfrågor.

I tjänsten ingår även beredskap för vår butikskassa då vi tillhandahåller användarstöd åt våra kunder under begränsade tider på kvällar och helger. Uppskattningsvis har man beredskap var fjärde vecka.

Vem är du?

Du är en serviceinriktad, positiv, stresstålig och omhändertagande person som är bra på att samarbeta med andra. Du kan hantera olika typer av människor och har en analytisk förmåga att hitta lösningar på tekniska problem samt att förmedla dessa på ett pedagogiskt sätt. Som person är du snabblärd, kundfokuserad och har breda kunskaper inom IT. Du är självmotiverad och har en förmåga att ta egna initiativ i en händelserik miljö.

Dina erfarenheter:

  • Erfarenhet av affärssystem och förståelse för dess arbetsflöden
  • Förståelse för integrationer via API

Meriterande:

  • Erfarenhet av mySQL
  • Erfarenhet av Zendesk ärendehanteringssystem

 

 

Vad erbjuder vi?

Specter kännetecknas av ett högt tempo, korta beslutsvägar och ständigt nya utmaningar. Vi är nyfikna och testar regelbundet nya metoder, verktyg och arbetssätt för att effektivisera och höja kvaliteten på vårt arbete. Vi sitter i ett fräscht och luftigt kontor i Skärhamn på Tjörn, med utsikt över både hamnen och havet. Vi har även ett utvecklingskontor i Göteborg.

Vi erbjuder attraktiva anställningsvillkor, personlig utbildningsbudget, personlig rådgivare inom försäkring och pension, förmånligt friskvårdsbidrag och härliga kollegor.

Skicka in din ansökan snarast, vi arbetar med löpande urval. För frågor som rör tjänsten, kontakta Teamledare Nina Langemyhr på telefon 0304-649432 eller via e-post nina.langemyhr@specter.se.