Plånboksvänligt affärssystem

Vårt affärssystem är skalbart, välj och betala för de funktioner och användare ditt företag behöver. Självklart ingår support, drift och backup, du har alltid senaste versionen. Helt webbaserat så att du kan arbeta var och när du vill.
  • Affärssystem - Bas
  • E-handel
  • Butik och e-handel
  • Grossist & B2B
Grundpaket affärssystem

Order, Lager, Inköp och Fakturering

Detta prisexempel avser vårt webbaserade affärssystem med funktioner för kund- och artikelhantering, order/leverans, lager, inköp, fakturering med kundreskontra samt bokföringsrapporter. Enkelt att vid behov utöka med fler funktioner och användare eller koppla ihop med en webshop.

  • Order/Faktura
  • Lagerhantering
  • Inköp
270:- per månad och användare

I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad från 2.280:-.

E-handel

E-handel

Prisexempel för dig som vill effektivisera din e-handel. Koppla din webshop till vårt webbaserade affärssystem för att spara tid och slipp onödigt manuellt arbete. Arbeta smartare med inköp, leveranser, lager och inventering. Förenkla plock och pack samt bokföring med koppling till Klarna och Unifaun.

  • Order/Faktura
  • Lagerhantering
  • Inköp
  • Webshop-koppling
  • Klarna-koppling
  • Unifaun-koppling
Från 710:- per månad

I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad från 5.770:- för den här lösningen.

Butiker och e-handel

Butik och e-handel - omnikanal

Prisexempel avser webbaserat affärs- och kassasystem kopplat med webbshop från någon av våra partners. Aktuella lagersaldon i alla kanaler, i realtid. Erbjud dina kunder att beställa online och hämta i butik, så kallad Click & Collect. Kan enkelt utökas med t.ex. inköp, bokföring och fler kassor med multilager för att användas i flera fysiska butiker, kontakta oss för offert.

  • Butikskassa
  • Order/Faktura
  • Lagerhantering
  • Webbshop-koppling
Från 1060:- per månad

I månadsavgift ingår kontrollenhet, support, backup, drift och uppdateringar. Hårdvara ingår ej, offereras vid behov. Kan kompletteras med kopplad kortterminal. Startkostnad tillkommer, från 7.775:-.

Grossist & B2B

Grossist & B2B

Prisexempel för dig som säljer varor till återförsäljare eller andra företagskunder. Webbaserat affärssystem som hjälper ditt företag att arbeta effektivare med inköp, order, leveranser, fakturering och bokföring. Innehåller även CRM-funktioner för t.ex. kunduppföljning och offerter.

  • CRM/Offert
  • Order/Faktura
  • Lagerhantering
  • Inköp
  • Leverantörsfaktura/Utgifter
  • Bokföring
  • Unifaun-koppling
585:- per månad och användare

I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad tillkommer, från 5160:-

Offertförfrågan utifrån er verksamhets behov

Fyll i uppgifterna nedan så kontaktar vi dig för ett kostnadsförslag.

Webbshop
Fysisk butik
Säljer till
Lager
Antal anställda
Fortsätt Steg 1 av 2

Form method unavailable. Data not validated

Skicka förfrågan Föregående

Affärsutvecklare - säljteamet

Rickard Johansson Affärsutvecklare +46 (0)304 64 94 33 Kontakta
Elinor Fredriksson Affärsutvecklare +46 (0)304 64 94 35 Kontakta
Mattias Bratt Försäljningschef +46 (0)304 64 94 22 Kontakta
Felicia Aldebjer Leverans, bef. kunder +46 (0)304 64 94 20 Kontakta
Fredrik Dahlqvist Säljare befintliga kunder +46 (0)304 64 94 30 Kontakta