Mötesplats för framtidens retail 15-16 maj

Retail Experience Live 2019 Kista

På mässan och mötesplatsen Retail Experience Live samlas handlare och leverantörer tillsammans med experter och influencers. Är du en del av retailbranschen, anteckna den 15-16 maj redan nu i kalendern, detta vill du inte missa!
Förändringar i teknik och konsumentbeteende har …

Specter lanserar digitalt fakturaflöde för B2B och e-faktura

Vill ni sänka era kostnader och minska tid för administration genom digital fakturering till företagskunder och offentliga verksamheter? Har ni kunder som önskar få e-faktura?
Med vår nya e-fakturatjänst kan du uppnå ett 100% digitalt flöde för att skicka kundfakturor, direkt …

Skapa nya affärskontakter på D-congress 2019

Dcongress Svenska Mässan 2019 - Specter AB

Åter igen är det dags för D-congress på Svenska Mässan i Göteborg – Nordens mötesplats för digital handel. Inte mindre än 2000 deltagare, 110 utställande leverantörer och 6 fullmatade scener med sammanlagt 40 talare från bl.a. Google, Facebook, Postnord, Pricerunner, …

Nätverka med e-handlare i Helsingborg

Träffa Specter på Emeet i Helsingborg 2 april 2019 - Specter AB

Specter är återigen stolt sponsor till den populära e-handelskonferensen Emeet, som nu närmast gästar Helsingborg, 2:e april 2019. Kostnadsfritt för dig som säljer online!
Är du e-handlare, liten som stor, rekommenderar vi verkligen att du bokar in Emeet Helsingborg i din …

Förenkla era fakturaflöden med e-faktura

E-faktura - Specter Affärssystem

Den 1 april 2019 blir det lag på att alla inköp i offentlig sektor ska faktureras elektroniskt enligt en ny europeisk standard. Det innebär att alla leverantörer till offentliga verksamheter måste skicka e-fakturor (elektroniska fakturor), och att såväl myndigheter som …



Facebook

Gilla vår sida på Facebook för
att ta del av fler nyheter.

Twitter

Få reda på det senaste när vi är ute på fältet genom Twitter.

LinkedIn

Knyt kontakter och utöka ditt
nätverk med oss på LinkedIn.

MyNewsDesk

Läs våra pressmeddelanden
MyNewsDesk.