Även ditt företag har rätt till en enklare vardag

Vill du få nöjdare kunder och mer tid över till det som är viktigt för dig och din verksamhet? Med rätt affärssystem kan du ge ditt företag möjlighet att växa och ge bättre service åt dina kunder.

Vi på Specter har hjälpt över 1500 små och medelstora företag med att få en enklare vardag. Vi hoppas att vi även kan hjälpa ditt företag!

Här nedan kommer fyra påståenden som vi ofta möter hos de företag som kontaktar oss, stämmer något av dem in på din vardag?

order lager inköp specter

Haltar maskineriet?

Sitter ditt företag fast i ett affärssystem eller bokföringsprogram som kräver omständlig hantering av teknik, backup och uppdateringar?

Lösning: Automatisk backup och uppdateringar, utan extra kostnad eller arbete för er.

Svårt att samarbeta?

Är det krångligt att samarbeta från olika platser eller på resande fot? Dubbelarbetar ni i flera olika system som inte hänger ihop?

Lösning: Ett webbaserat affärsystem som kan användas från vilken dator som helst, när som helst.

Önskar kunderna snabba svar?

Påverkar det er service negativt när ni inte kan ge era kunder snabb information om t.ex. orderstatus, lagersaldon, priser och leveranser?

Lösning: Alla kollegor och integrerade system, som t.ex. webbshop, har tillgång till samma information, i realtid.

Kopplingar som krånglar?

Har ni kopplingar mellan system som inte är optimala, eller saknar kopplingar mellan era mest verksamhetskritiska system?

Lösning: Standardiserade kopplingar som används av många kunder och vidareutvecklas löpande.

omnikanal - Specter AB

Dags för nytt affärssystem!

Specter Business Management är ett kraftfullt webbaserat affärssystem som passar speciellt bra för handelsföretag som behöver ha koll och ordning på order, lager, inköp och kunder. Affärssystemet används av många mindre och medelstora grossister, e-handlare och butiker.

Med Specters affärssystem får du möjlighet att sälja som du vill, både lokalt och internationellt. Sälj till återförsäljare från kontoret, på mässor eller kundbesök. Sälj via e-handel och i fysiska butiker.

Du och dina kollegor har tillgång till samma information oavsett vart ni befinner er. Det blir enklare att samarbeta effektivt och ge era kunder en bra köpupplevelse. Direkt när ett köp sker kan lagret börja hantera leveransen, lagersaldon är alltid aktuella.

Det är superenkelt att koppla till din webshop, integrationer finns med marknadens populäraste e-handelsplattformar, betallösningar och logistiksystem.

Ekonomifunktionerna i Specter är helt integrerade, det dagliga arbetet i systemet genererar automatiskt bokföringstransaktioner som enkelt bokförs i Specter eller lämnas till er bokföringsbyrå.

För en enklare vardag

Fyll i formuläret så återkommer vi för att gå igenom ditt företags behov
och visa hur Specter kan hjälpa dig att få en enklare vardag.

Webbshop
Fysisk butik
Säljer till
Lager
Antal anställda
Fortsätt Steg 1 av 2

Form method unavailable. Data not validated

Skicka förfrågan Föregående

Vad säger våra kunder?

En av våra nöjda kunder är Emma och Malena, ett svenskt klädmärke för barn, herr och dam med klassiska snitt och marin touch. Vill du läsa om fler nöjda kunder, klicka här.
Simon Wahlgren

Teknikproffset

Med Specter har vi sedan 2011 automatiserat våra flöden via integrationer mellan affärssystem, webbshop, två betalsystem samt fraktsystem och på så sätt kunnat möjliggöra den expansion vi befinner oss mitt i.

.