Enklare betalningar för omnikanal med Specter och Svea

Oavsett om du säljer via e-handel, telefon, på mässor, homepartyn, i din lagershop eller butik kan du erbjuda samma smidiga betalalternativ i alla försäljningskanaler. Med Specters integration till Svea Instore blir vägen till köpbeslutet enklare och upplevelsen bättre. Med andra ord – sälj mer och få nöjdare kunder!

Låt dina kunder välja hur de vill handla och betala

Utöver lösningen för smidig administration av e-handelsköp via Svea Checkout har Specter även lanserat möjligheten att använda Svea Instore som betallösning för köp i andra säljkanaler.

Specters integration gör det enkelt för t.ex. säljare och kundtjänst att skapa en kundorder med Svea Instore som betalsätt direkt i affärssystemet. Kunden får en länk via SMS och kan sedan direkt välja hur de vill betala, t.ex med kort, faktura, delbetalning eller direktbanksbetalning.
När betalningen är genomförd är beställningen redo att hanteras vidare i affärssystemet. Varorna kan överlämnas direkt eller hanteras vidare av lagret för plock och pack samt leverans.

Sparar tid hela vägen från försäljning till bokföring

Med den friktionsfria integrationen mellan Svea och Specter får du en tidsbesparande hantering av ordrar, plock & pack, betalningar, returer och administration. Du sparar värdefull tid från att din kund lagt beställningen tills köpet är bokfört.

På vår sida om Svea Instore kan du läsa mer i detalj kring funktionaliteten.


Se på vårt webbinar om Svea Instore

Vill du veta mer?

Ytterligare information och beställning

Om du vill veta mer om funktionen, eller beställa, så är du välkommen att maila våra affärsutvecklare eller ringa oss på +46 (0)304-649400.

Vill du kontakta Svea för mer information så kan du enklast maila deras säljare för Instore eller ringa på +46 (0)725-332506.