Integrationer

App4Sales

Med App4Sales mobila säljapp för orderhantering kan du visa din digitala produktkatalog på en surfplatta när du möter kunder. Du kan enkelt lägga order och registrera nya kunder. Appen fungerar även offline. Synkar smidigt med Specters affärssystem.

Läs mer Kontakta oss

Appar och e-handelslösning för B2B-försäljning

App4Sales utvecklas av företaget Optimizers. De erbjuder enkla mobila arbetslösningar i form av standard företagsappar med kopplingar till befintliga affärssystem. Bland deras produkter finns förutom App4Sales även PIM4Sales, Portal4Sales (B2B-webbshop) och App4Customers. En eller flera av dessa kan användas tillsammans med Specters affärssystem genom en enda integration.

App4Sales är en säljapp för mobil orderhantering. App4Sales fungerar även om du använder streckkoder, du kan då läsa in orderrader via en liten scanner. Därefter visas all produktinformation i appen. När en order läggs i App4Sales kan din kund automatiskt få orderbekräftelse. Ordern kommer även att skapas i Specters affärssystem för vidare hantering av t.ex. inköp, leverans, fakturering och bokföring. Inom App4Sales har du även möjlighet att använda en ”lookbook”. Det innebär att du kan koppla artiklar till produktbilder och visa dem på olika sätt.

CMS-plattform med integration till Specters affärssystem

App4Sales, App4Customers och Portal4Customers synkroniserar t.ex. produkt-, lager- och kundinformation med den molnbaserade plattformen App4Sales CMS. I CMS-portalen kan ni filtrera information och varje användare kan få tillgång till sin egen data.

Kopplingen mellan App4Sales CMS och Specters affärssystem synkar t.ex. order, kunder, artiklar, lagersaldon och prislistor. Läs mer om kopplingen på App4Sales.net. Kontakta App4Sales för frågor, beställning och mer information. Kopplingen utvecklas och supportas av App4Sales (Optimizers). Kontakta Specter gällande prisuppgifter på API-koppling för App4Sales.

Fler smarta integrationer i Specter

Svea

Svea har en komplett checkout lösning innehållande alla betalsätt dina kunder efterfrågar för både privatpersoner och företag. Du som e-handlare måste inte låsa dig i något färdigt paket, Svea kan skräddarsy en lösning för dig.

Läs mer

nShift

Automatisera din frakthantering med vår koppling till nShift. I nShift Delivery finns det stöd för ledande transportörer som t.ex. Postnord, DHL, Bring, DB Schenker och DSV. Vid utleverans i Specter skickas fraktinformation direkt till nShift Delivery.

Läs mer

WooCommerce

WooCommerce är en kraftfull e-handelslösning som gör det möjligt att sälja vad du vill på nätet. WooCommerce är ett plugin till plattformen WordPress, en av världens mest populära CMS och bloggplattform.

Läs mer

Kontakta oss för ett trevligt samtal

Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.

    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Specter även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.