Case

SLIQHAQ

SLIQHAQ säljer premiumprodukter inom rakning, skägg, parfym och hudvård för män. Försäljningen sker både online och i fysisk butik.

Läs mer Kontakta oss

Om SLIQHAQ

Historien om SLIQHAQ började 2013 och då Gustav startade upp ehandeln som lade grunden till både butik, ehandel och barberarsalong. Under åren har sortimentet vuxit till att omfatta mer än 3000 artiklar inom manlig skönhet och livsstil. Deras kunder är främst inom Sverige och Europa. SLIQHAQ har även en komplett urmakarverkstad och servar alla slags klockor.

Hur hjälper vi SLIQHAQ?

Inköp och Multilager

Inköpsfunktionen i Specter hjälper till att analysera behov och genomföra inköp till leverantörer samt förenklar vid inleveranser. Detta kan även styras per lagerställe med funktionen Multilager.

Plock och pack

Alla flöden för att plocka och packa leveranser sköts i Specter. Integrationen till nShift hjälper till att automatisera frakthanteringen. När en order är klar att levereras i Specter skrivs fraktetiketter ut, och orderinformationen förs över till fraktsystemet.

POS i molnet

Specters affärs- och kassasystem (POS) är integrerat med SLIQHAQ’s webbshop. Detta ger ett sömlöst flöde för omnihandel, med lagersaldon online för varje butik, click & collect samt smidigt för kunderna att göra returer oavsett vilken kanal de handlat i.

Kontakta oss för ett trevligt samtal

Vill du veta mer om hur Specter kan hjälpa just ditt företag?
Fyll i formuläret nedan, så kontaktar vi dig snarast för ett första samtal. Självklart kan du också ringa direkt på 0304-649400. Vi ser fram emot din kontakt.

    När du – som representant för ett företag eller motsvarande – anger dina uppgifter ovan kommer Specter även att använda dessa uppgifter för att skicka ut information och nyheter som vi tror kan vara av intresse för dig. Du kan när som helst avregistrera dig från våra utskick. Dina personuppgifter kommer att behandlas i enlighet med vår integritetspolicy.