Affärssystem att växa med
- Affärssystem - Bas
- E-handel
- Butik och e-handel
- Grossist & B2B

Order, Lager, Inköp och Fakturering
Detta prisexempel avser vårt webbaserade affärssystem med funktioner för kund- och artikelhantering, order/leverans, lager, inköp, fakturering med kundreskontra samt bokföringsrapporter. Enkelt att vid behov utöka med fler funktioner och användare eller koppla ihop med en webshop.
- Order/Faktura
- Lagerhantering
- Inköp
I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad från 2.280:-.

E-handel
Prisexempel för dig som vill effektivisera din e-handel. Koppla din webshop till vårt webbaserade affärssystem för att spara tid och slipp onödigt manuellt arbete. Arbeta smartare med inköp, leveranser, lager och inventering. Förenkla plock och pack samt bokföring med koppling till Klarna och Unifaun.
- Order/Faktura
- Lagerhantering
- Inköp
- Webshop-koppling
- Klarna-koppling (V3)
- Unifaun-koppling
I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad från 5.770:- för den här lösningen.

Butik och e-handel - omnikanal
Prisexempel avser webbaserat affärs- och kassasystem kopplat med webbshop från någon av våra partners. Aktuella lagersaldon i alla kanaler, i realtid. Erbjud dina kunder att beställa online och hämta i butik, så kallad Click & Collect. Kan enkelt utökas med t.ex. inköp, bokföring och fler kassor med multilager för att användas i flera fysiska butiker, kontakta oss för offert.
- Butikskassa
- Order/Faktura
- Lagerhantering
- Webbshop-koppling
I månadsavgift ingår kontrollenhet, support, backup, drift och uppdateringar. Hårdvara ingår ej, offereras vid behov. Kan kompletteras med kopplad kortterminal. Startkostnad tillkommer, från 7.775:-.

Grossist & B2B
Prisexempel för dig som säljer varor till återförsäljare eller andra företagskunder. Webbaserat affärssystem som hjälper ditt företag att arbeta effektivare med inköp, order, leveranser, fakturering och bokföring. Innehåller även CRM-funktioner för t.ex. kunduppföljning och offerter.
- CRM/Offert
- Order/Faktura
- Lagerhantering
- Inköp
- Leverantörsfaktura/Utgifter
- Bokföring
- Unifaun-koppling
I månadsavgift ingår support, backup, drift och uppdateringar så att du alltid har den senaste versionen av systemet. Startkostnad tillkommer, från 5160:-
Vill du skicka en offertförfrågan?
Välkommen att höra av dig till oss och berätta om dina önskemål för hur vi skall kunna hjälpa just ditt företag att få en enklare vardag.
Du når oss på sales@specter.se eller så kan du direkt kontakta någon av våra affärsutvecklare i vårt säljteam längre ner på denna sidan.