Affärssystem med smarta funktioner
Webbaserat affärssystem för handel
Vårt webbaserade affärssystem stödjer din verksamhet, var och hur du än säljer. Effektivisera din verksamhet och uträtta så mycket som möjligt med så få moment och resurser som möjligt.
Grunden i affärssystemet är våra basfunktioner Order/Faktura och Lagerhantering. Du kan när du vill beställa fler funktioner som exempelvis Inköp, Butikskassa och Bokföring samt kopplingar till andra system som t.ex. webbshop, Klarna och Unifaun.
Du betalar för de funktioner och antal användare ni behöver. Det är enkelt att utöka eller minska ner vid behov. Läs mer nedan om de valbara funktioner vi erbjuder.

Molnbaserat och mobilt affärssystem
Specter Business Management är en molnbaserad SaaS-lösning (Software as a Service), vilket innebär att affärssystemet körs online via Internet. Fungerar på PC, Mac, surfplattor och smartphones. Ingen installation behövs.
Hjälper ditt företag växa
Det är enkelt att utöka affärssystemet vid behov, både vad gäller t.ex. antal användare, funktioner, lager och fysiska butiker. Med Specter får även småföretagare råd att använda ett avancerat affärssystem och bedriva verksamhet på olika orter.
Fokusera på dina affärer
Vi vill göra det så smidigt som möjligt för dig att driva ditt företag. I hyrtjänsten ingår serverdrift, nya versioner, support och backup. Säkerheten är mycket hög, dina data är i tryggt förvar. Vi sköter det tekniska, du sköter dina affärer!
Färdiga kopplingar till andra system
Webbaserade lösningar gör det möjligt att i realtid knyta samman olika system för nyskapande och kostnadseffektiva integrationer . Vi samarbetar med marknadsledande partners som t.ex. Klarna och Unifaun och populära e-handelsplattformar.