Framtidens affärssystem är här

Optimera din e-handel med ett smart affärssystem
Enkelt att koppla med webshop
Alltid uppdaterade lagersaldon
Automatiserad bokföring
Marknadens populäraste e-handelslösningar erbjuder kopplingar till vårt affärssystem. Arbeta smartare med leveranser, lager, inköp, kundtjänst och bokföring.

Kassasystem med stöd för flera butiker och e-handel
Webbaserad butikskassa
För flera butiker och popup
Koppla med webshop
Vårt kassasystem kan användas för en eller flera butiker och enkelt kopplas ihop med din e-handel. Alltid rätt lagersaldon, på alla ställen. Även smidigt för popup-butik.

Effektiv hantering av order, lager, inköp och fakturering
Avancerad leveranshantering
Inköpsförslag och dropship
Lagervärdering och inventering
Vårt webbaserade affärssystem ger dig en komplett order-, inköp-, faktura- och lagerhantering som låter dig och dina kollegor att sköta allt från ett enda system.

Minimera bokföringsarbetet och få koll på ekonomin
Ett system för alla transaktioner
Stöd för internationell handel
Resultatenheter och FIFO
Följ upp verksamheten och minimera bokföringsarbetet genom smarta automatiseringar och integrationer, både vid bokföring i egen regi eller outsourcad redovisning.
Webbaserat affärssystem för handel
Hur skulle du vilja jobba?
Vi vill göra det så smidigt som möjligt för dig att driva ditt företag. Du ska kunna fokusera på din verksamhet, inte på administrationen av den. Vårt webbaserade affärssystem förenklar din administration, minskar dubbelarbete och skapar överblick. Du och dina kollegor har alltid tillgång till samma information, så att ni kan samarbeta effektivt.
Hur skulle du vilja sälja?
Vårt webbaserade affärssystem låter dig sälja som du vill. Sälj i fysiska butiker. Sälj med en eller flera webshoppar. Sälj på mässor med en surfplatta eller mobiltelefon. Sälj till återförsäljare från kontoret eller på kundbesök. Sälj lokalt och internationellt. Alla dina försäljningskanaler har tillgång till samma information.
Hur skulle du vilja sköta ditt lager?
Om du säljer fysiska artiklar har vårt affärssystem funktioner för lagerhantering och inköp, som hjälper dig att enkelt hålla reda på lagersaldon, in- och utleveranser. Om din verksamhet har flera olika lager eller fysiska butiker hanterar systemet det också. Vi har lagt stor vikt vid att skapa ett effektivt flöde för dina in- och utleveranser, där du uträttar mycket med få arbetsmoment.
Ett affärssystem för omnikanal
Koppla din webshop till Specter och sköt hela din verksamhet, e-handel, butiker, säljare och lager, i ett system. Systemet är skalbart, du kan börja med ett mindre system och utöka vid behov. Färdiga integrationer finns mellan Specter och marknadens populäraste e-handelsplattformar, betallösningar, fraktsystem och 3PL-lösningar.

Molnbaserat ger dig frihet
Specter Business Management är en komplett molnbaserad SaaS-lösning, (Software as a Service) vilket innebär att affärssystemet körs online via Internet.
Ingen installation behövs, du kan arbeta på vilken dator eller surfplatta som helst. Vi sköter drift, säkerhet och backup, så att du kan koncentrera dig på din verksamhet.
Systemet är skalbart, välj vilka funktioner du behöver för att få effektiva affärsflöden i hela verksamheten. Det är enkelt att utöka eller minska systemfunktioner och antal användare vid behov.